Åhhh sicken hund

jag har :)) Hon är bara föööör duktig, blir bara mer och mer roligt att träna med henne! Å man vill bara mer och mer, typ som en drog;)

Nu i eftermiddag tog jag med sambon som medhjälpare och fotograf, vi gick ut med långlina, klicker och massa köttbullar. Leksak behövs inte, då hon inte är jätteintressared av lek med sak utan hon nöjer sig med att leka med sin mamma. Så då får hon göra de hon tycker är roligast. Ja hon tycker att det är roligt med leksak typ 2 sekunder.. Med sin mamma kan hon leka hur längesom helst, så va väljer man :))

Väl ute på åkern tränade vi fotposition som ser mycket bra ut, följaövningar, sitt och ligg med belastning som gick över förväntan faktiskt :)) Sen gjorde vi ett par inkallningar som va helt klockrena. Ni kan ju fatta själva hur nöjd och lycklig jag var över denna träning.

När vi väl kom in va både Mizti och jag hur trötta som helst och va tvungna att vila en stund, medans pappsen åkte och handlade lite. Så nu vankas det lasagne och sallad här i huset om en stund, muums!!

Kameran e hittad nu äntligen så här kommer lite kort sen träningen


Inkallning på ge...




Lämna vovven :))




Å Mizti kom som ett skott :))



Början till fotgående :))



Hopp å lek :))




Lite tröött ;))




Puss som tack för hjälpen :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0