Besök hos uppfödaren

Har vi varit hos idag, Ewe, tommy, Mizti och jag :)) Vi hälsade på "Ewes" nya hund Chanelle. Ojoj vilken fiiiining hon var da, men även att det är Mizti´s moster så slog hon inte henne i snygghet ;)) Vi pratade och hundarna lekte lite, mest Mizti faktiskt :)) Anette visade lite hur lydnaden skulle gå till osv.. Såg hur kul ut som helst. Ewe skulle testa lite men blev aningen nervös när vi stod och tittade på. Tror mest att hon var nervös för Anette tittade på om jag ska vara ärlig :)) Men det löser sig, alla är vi ju barn ibörjan!!

När vi var där passade jag även på att hälsa på Mizti´s mormor,  hon påminnde mycket om Mizti faktiskt. Alltid kul att se släkten ju!

Nu måste det verkligen vara vår, för det är andra dagen Demon varit ute och tagit sig en nypa luft. Det har han inte varit sen det började regna som värst i höstas, sen kom ju all denna snö.. Men nu tycker han nog att det är rätt så lagom torrt och varmt ute för att han ska kunna lufta sin lilla nätta kropp :))

Å "Fule Ture" gör allt för att jävlas med voffsan, hade han inte varit så jävlig hade det varit lugnt mellan katt och hund för längesen... Men Ture vet precis hur han ska göra för att få igång henne, å han ser riktig nöjd ut varje gång.. Mmm Ture är absolut INTE som alla andra katter, det kan jag lova!!

Jättegrattis till Anette och Thunder Dust´s Jade som idag gjort godkänt BH-prov

Puss å Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0