Blivit en stoooor kille

Det va ju ett tag sen jag fick säga något här på bloggen, men nu äntligen är det min tur. Min mamma tycker att jag blivit en stor kille nu och äntligen så får jag gå ut lite. Mamma tycker inte att det gör något att jag är ute nu när vi bor på landet. Va ju värre innan då vi bodde mitt inne istan och mammsen va livrädd för att jag skulle bli ihjälkörd.

Så ni ska bara veta vad jag älskar denna flytt och gå ut och in som jag vill. Finns så mycket roligt att titta på och jaga med för dendelen.

Hmm, något som inte är riktigt bra är att jag har hört det ryktas om att jag ska kastreras snart...  Det känns ju faktiskt inte riktigt  OK, men tycker mamma att det är det bästa så har jag nog allt inget val... Mammsen är ju inte  så dum, så denna idén är säkert   bra i slutänden den med:))

Hur det går med vovven?? Jovars, inga större förändringar har hänt på dessa dryga 2 månader.. Jag är nog världsbäst på att jävlas med Mizti och kuligt som bara den tycker jag det är med. Något som dom andra familjemedlemmarna inte är jätteroade över. Men huvudssaken jag har roligt :))

Jag kan ju inte hjälpa att Mizti med tycker det är roligt, vi brukar leka tittut, kurragömma och sen jagar vi varandra. Ni hör ju själva hur roligt vi har det :)) Mamma är rädd att leken går överstyr och att det ska hända en allvarliga olycka, även att det inte är med mening. Kan ju hålla med om att det är lite storlekskillnad på oss.. Så mamma gör allt för att vi inte ska ha sååå roligt iallafall!

Nu dags för en tupplur då jag varit ute hela morgonen och haft det myspys bland flugor, fjärilar och fåglar. Trööööööttt nu som ni förstår, jobbigt med utelivet:))

Ha det bäst tills nästa gång vi hörs

Kattpussar från lilla mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0