En liten äggtjuv

Den boven heter Mizti..hon fick nog i sig ett gäng för fyyyy va kass i magen hon är. Hon har nog gjort nr hur många gånger som helst idag och lagt av såna vidriga pruttar så man inte vet vart man ska ta vägen. Så kvällsmaten för hennes del ikväll bestod av RIS :)) Men inte gjorde det henne nåt hon glufsade isig som vanligt. Mizti hon är inte kräsen hon inte :))

Denna dagen har bara bestått av städning på hög nivå.. just nu känns det aldrig som om jag ska bli klar någongång, men har ju ett antal veckor till på mig innan bäbis kommer, så förhoppningsvis blir jag klar innan :)) Givetvis har jag ju varit ute och tränat lite med pärlan, de kan man ju inte bara hoppa över :))

Lite mysko med min blogg, har hört från många nu att dom inte kan komma in å läsa den.. Vete katten varför, så nu mejlade jag till bloggen och hoppas dom vet vart felet ligger och kan lösa det så snart som möjligt. Men tror inte jag får nåt svar förrän det är en vanlig dag igen.

Dags att sätta lite fart nu innan man somnar, va uppe med tuppen idag blev ju väckt av en mycket akutbajsnödig vovve idag...

Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0