Färdigflyttad

Då äntligen var det färdigflyttat, himmel och pannkaka så jädrans skönt. Måste bara berömma min underbara familj som var med i går, dom va sååå dukitga och hjälpsamma. Vad skulle man göra utan dom??

Flytten gick kanonbra, förutom en sak och det va att Mizti satt i bilen när vi fyllde andra släpet. När vi va klara att åka, ja va hände då när vi skulle sätta oss i bilen?? Hon hade låst dörrarna och nycklarna var I bilen... Men Niddes mamma körde förbi just i den stunden som en räddande ängel, så jag åkte med henne till Hanemåla och hämtade extra nycklen till bilen. Där kan vi snacka jäkla tur!

Nästa lass va de vi som tog ur alla nycklar så vi slapp en till sån rolig incident :))

När allt va flyttat och alla kartonger m.m va inne, så tog vi det ganska så lugnt med grillning, kortspel och massa prat. En alldeles supermysig familjekväll.

Nu återstår bara resten här.. dvs städning, uppackning, möblering. tja man kan säga att jag har rätt så mycket att göra nu ett tag framöver. Inget illa med det för jag tycker det ska bli hur kuligt som helst. Ska passa på att greja lite nu för Nidde är och spelar golf, resterande sover som grisar :))

Har faktiskt hunnit med och klicka in att Mizti ska "tacka" när hon får nåt gott. Hon e duktig min härliga hund.

Puss å Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0