Färdigpackat

Nu äntligen var det färdigpackat, barnen har varit jätteduktiga med att hjälpa till denna dag. Så imorgon går flyttlasset från storstan till Hanemåla. Inte jätte långt då, men det ska ju ändå flyttas.. Har kanske lite tur då jag e gravid och inte får lyfta massa tunga grejer. Tror nog jag ska sätta mig på en stol och kommendera vad som ska göras istället :))

Ikväll tog vi med oss kissarna och lite till, måste berömma "Fule Ture" som aldrig varit utanför dörren eller åkt bil. Han sa inte ett knyst men det gjorde däremot Demon som åkt bil flera gånger under sitt liv, nåväl släppte dom på övervåningen, där jag tänkte dom kunde ha sitt resident. Tjaaa Ture tog sig en liten glutta och sen traskade han ner och kolla läget i sitt nya hus. Han e stencooool den katten!!

Jag måste ju ha den absolutaste mammasjukaste hund som finns.. Lämnade henne hemma hos Nidde medans jag bara skulle åka å handla lite mjölk. Mizti sprang som en förgiftad iller fram och tillbaka från fönster till fönster, in på toan, in i sovrummet, ja alla ställen där hon vet att jag brukar vara. Lilla hunden, lugnade sig direkt när jag kom hem igen. Så nu ligger hon lugnt här nedanför och sover.

Har faktiskt börjat klicka in vacker tass, amen duktiga hund säger jag bara!!

Kan bara meddela att jag är fruktansvärt trött och här blir de inga mer knop gjorda idag..

Så nattinatti allesammans

Puss å Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0