Flitig som attan

Just precis, det har jag varit idag. Inte ofta jag känner mig som en liten arbetsmyra med just idag är en sån dag. Känns hur bra som helst, nu när jag bara har det roliga pysslet kvar att greja med i köket, det tråkiga är gjort nu och nu återstår bara lite fix.

Tror nog inte jag har skurat och städat så mycket någon gång nånannanstans än här, sicken tid det tar med, men nu är det noggrant och grundligt gjort, precis så som jag vill ha det.

Nu på kvällskvisten när jag varit så flitig inne va jag bara tvungen att gå ut å träna Mizti, gick sisådär idag... Inkallningarna va inte dom bästa, hon fick för sig att hon skulle hoppa på mig vid inkallningen..:S Hon får ju tänka lite på lilla "Bianca" där inne. Tränade några gånger till, sen gick det bättre som  tur var. Så när träningen va slut, var både jag å voffsan nöjda och glada, så nu har jag en trött hund och hennes mamma ska fortsätta med grejandet här hemma ett tag till!

Ha en skön kväll allihopa

Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0