Grejar som faaen

Igår blev det inte alls så mycket gjort som jag hade velat, kände mig helt vissen och trött. Men hoppas att jag får destomer gjort idag istället :)) Känner att jag är på värsta grejhumöret och då e de sååå roligt att greja och man får mer inspiration. Men de e såååå jäklar varmt här inne, jag grejar lite sen måste jag ta en paus annars svettas jag allt ihjäl!!

På förmiddagen när jag va ute med pärlan så släppte jag faktiskt henne här borta på fotbollsplanen, första gången själv :)) Lekte och busade som attan, vi hade superkul tills jag fick en svettattack och va tvungen att lugna ner mig :) Hur som helst så gick det toppenkanon. Hon är helt outstanding min pärla!! Ikväll blir det träning i Algutsboda för våran del, för se hur det går.

Ni som undrar vad som hände med katten igår så kommer här en fortsättning: När Nidde kom hem efter golftävlingen, så agerade vi brandkår. Snälla grannen kom med en lång stege och den sattes mot taket. Nidde höll stegen och superhjälten Filla klev upp och hämtade ner kattstackaren. Är så oehört tacksam över min djurkära familj. Man kunde kanske tro att man kunde få ett tack av familjen som äger katten, för dottern i huset va här och tittade på. Men inte de nää. Nu spelade det inte så stor roll, för vi gjorde det för kattens skull. Men lite sunt förnuft trodde jag alla människor hade..

Hur som helst alla kunde lägga sig med ro igårkväll, och jag hoppas att kissen sov supergott med :))

Nu har jag svalant av igen, så nu blir det att greja lite igen

Puss å Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0