Grejat å grejat

Idag har det varit en såndär grejardag, har gjort iordning hela Ewes rum:)) Blev hur myspysigt som helst, hoppas hon blir glad när hon kommer hem på måndag :)) Rätt säker på att hon blir de, man känner ju sina löss.

Jag tycker att det går väldigt sakta framåt här, idag har jag bara hunnit med ett endaste rum.. Resten kvar,dvs: Hallen, vårat sovrum, båda toorna, vardagsrummet uppe.. Hm, tänk om man bara kunde trolla va skönt det hade varit!!

Så idag har det varit en vildag för Mizti, kan hon behöva så hon kan tänka till vad som hänt i veckan. Har ju faktiskt tränat varje dag :)) Tror att hon varit rätt så trött idag, eller så har hon tyckt att sin mamma har varit jävligt tråkig.. Jag tror på det sistnämnda, men kan vara en blandning av båda :))

Har haft en liten hundstund nu ikväll, avmaskat, gjort rent öronen och klippt klor på min pärla. Upptäckte en riktigt äcklig mask i hennes bajs igår.. bläääää känsliga jag visste knappt va jag skulle ta vägen. Så idag är hon avmaskad :)) Dom smutsiga öronen är så rena så rena igen och klorna är sketasnygga :))

Hon va faktiskt riktig rolig när jag skulle klippa hennes klor, hon låg på sidan och skulle bita i klotången när jag klippte :)) Är första gången jag klipper dom, men hon skötte sig superduper, mest rolig :)) Duktiga, duktiga hund. Helt otroligt va jag älskar henne <3

Trevlig fredagskväll på er alla, för det ska vi ha. Nu vankas det middag :))

Puusss å Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0