Härliga sooool

Oj va det är härligt med denna sol och värme, man blir verkligen som en ny människa. Min kropp fungerar mycket, mycket bättre och jag blir piggare och gladare och energin ska man ju inte ens tala om va jag får :))

Har hänt en del grejer här dom sista dagarna, men inget negativt för våran del. För detta kommer att bli så himla toppenbra. Jag, tjejerna, katterna och såklart Mizti har bytt bostad. Hur skönt som helst ska ni veta. Nu kan man göra precis vad man vill utan att höra massa gnäll... Sen givetvis är det en massa annat också men det tänker jag inte ta här.. Mina nära å kära vet hur det ligger till och jag tackar guuuud att jag har haft dom nu denna tiden. Vet faktiskt inte vad jag hade gjort utan dom. Dom vet också vart vi har tagit vägen.

Så nu är det bara att ta nya friska tag och börja om från början!! Ingen gladare än jag

Igår  förlovade sig Evelina och Tommy, jättegrattis till det supersöta paret. Jag önskar er all lycka.
Jag fick äran att hämta ut förlovningaringarna igår, och ojj va fina dom va. Dom va så fina att jag va tvungen å fälla en tår när jag såg dom, Filla tyckte nog jag va väldigt pinsam... Men jag får skylla på mina gravidhormoner :)) Kan verkligen inte hjälpa att jag blivit så känslig.

Nähäpp nu har man skrivit av sig lite och det e dags att ta tag i kartongerna här igen, imorgon blir nog inte jättemycket gjort kan jag tänka mig då en gamal vän kommer på besök och senare ska jag å Pärlan till skogen och träna med en annan kär vän :))

Ha en fortsatt trevlig långfredag alla, de ska jag ha bland alla kartonger och dyligt :))

Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0