Hej å hå

Idag tog jag min lilla voffsa å gick ut på åkern här borta för att träna lite lydnad, ojojoj va taggad hon va idag :)) Hon hade jättesnabba ligg, så jag blev helt förvånad, duktiga lilla hund! Tränade fotposition och fotgåeende. Några steg framåt och sen hopp å lek :)) Man märker klar skillnad på henne nu och för några veckor sen, hon börjar fatta mer va det hela handlar om. Jättefina inkallningar gör hon oxå. Det här att leka med henne är ju rätt så skoj, man tar fram lilla bollen som hon tycker är superrolig när jag leker och hon kampar. Slänger man iväg den, springer hon efter och tar den i munnen vänder sig om och kollar på mig, sen släpper hon den och rusar fram och ska leka med mig istället :))

Eftermiddagen begav vi oss till skogen, träffade en halt Jean och en glad Kimmie. Hundarna busade lite och vi lunkade med i sakta takt för Jeans onda fot. Men hundarna va nöjda och glada iallafall, så idag blev det inte värst mycket träning men trevlig hade vi iallafall:))

Nu e de snart dags för kvällskissen för min pärla och sen blir det sängen, imorgon har vi jätte mycket att stå i. För här är det verkligen ändrade planer...

Puss å GodNatt på er allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0