Internet igen

Shit va man blir beroende av dessa datorer.. Fick nåt virus på ena datan igår, så den gick inte ens igång.. plockade fram min gamla, som det inte fanns någon laddare till. Hade turen att Filla va i Kalmar så hon kunde köpa med sig en hem. Å inte är man någon datasnille heller, så inte fanken fick jag igång den med mobiltbredband.
Gjorde inte så mycket för igår mådde jag då inge bra alls, en lins som strular och ögat bara varade sig och rann, huvudvärk och allmänt låg. Ja plus att jag va utan data. Jäkla skitdag va det igår..

Uppe med tuppen då jag somnade tidigt igår, iväg och lämnade in datan på bästa dataaffären, där fixade dom den plätt lätt. Så idag är det en såndär bra dag igen, tur att det är mer bra dagar än dåliga :))

Här grejas det ännu, har inte tillräckligt med grejer då jag rensade rejält för ett par år sen och flyttade till en 3:a, nu bor man i stort hus igen och typ inga grejer kvar.. Men bron byggdes ju inte på en dag..

Eftemiddagen kommer att tillbringas i Otteskruv skogarna, med Jean och Kimme för träning. Återkommer senare med rapport därifrån
Ha en skön dag

Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0