Lite down idag

Jag avskyr verkligen såna här dagar då jag känner mig helt down, har ingen som helst energi i min muppia onda kropp. Idag är det absolut en sån dag, trött, ont, ont i tinningen med för i förrgår råkade Mizti nocka mig just där. Gjorde så ont att jag nästan började gråta.. Så kan det bli när man har en närgången mammasjuk liten hund. Slutade med öm tinning och bula, idag ropa jag på henne när jag låg i sängen för Nidde va på väg ut genom ytterdörren, jamen hon kom som ett skott och tyvärr låg jag vänd mot henne, då hon tog värsta skuttet upp på mig, med avstamp på... jajust det på precis rätt i tinningen igen och såklart på samma ställe...S

Har väldans ont i mina stackars bröst med emellanåt nu, känns som om dom ska sprängas ibland. Dom värker så jäkla mycket att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen.. Men de kanske inte är så jättelustigt för dom har växt lite mer än 2 bh-storlekar!!

Ja, som ni förstår har det inte hänt så mycket här, då energin bara försvann och tröttheten infanns sig istället. Men jag tog mig ikragen förut och gick ut och tränade pärlan! Superduper kul, tog med mig sambon som medhjälpare. Han höll och jag gick ett rakt spår på ca: 75m. Medans de låg till sig så passade jag på att göra inkallningar. Tror ni det gick bra?? Kanon gick de alla gånger, blir så himlans glad och lycklig!!

Spåret gick och galant, så jag längtar tills nästa steg idet nu faktiskt :)) Avslutade med mammasök i skogen, och där fick hon minsann jobba lite :)) Men hittade en glad mamma bakom en gran :))  Denna roliga träning förgyller en hel dag!

Vet inte riktigt vad det tagit åt lilla "Bianca" i magen idag, hon har levt rövare där inne heela förmiddagen. Hon vilade nog till det ett par timmar, å nu är hon igång där inne igen :)) Gulle <3

Oj nu låter det som om jag är världens gnälligaste, men de får jag vara idag. Går förhoppningsvis över till imorgon, då tar vi nya friska tag igen.

Jättegrattis till Sara som äntligen ska få små chiwawa valpisar

Puss å Kram


Kommentarer
Postat av: Sara Wolf

Tack Anna ;))

2011-04-13 @ 21:01:26
URL: http://www.easydogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0