Otteskruvskogen

Har vi varit i eftermiddag, innan slank jag in på kondiset och köpte med mig fika :)) Alltid lika gott och fika ute i solen.

Hundarna va sig inte alls lika idag, min lilla pärla va riktigt käftig mot Kimmie idag.. Men beror nog allt på att Kimmie har blivit en stooor flicka för det är hennes första löp :)) Mizti tyckte väl att hon skulle sätta snälla Kimmie på plats idag, de va ett väldans morrande på henne.. Rätt tykigt, ja dessa hundar :))

Måste berömma Jeans och Kimmi´s träning, vilken skillnad mot i tisdags, de e så himlans roligt att se framstegen och vad som händer. Kontakövningarna gick superduper :))

Mizti och jag tränade också kontakten, lite inkallningar och fotgåeende. Gick faktiskt bra och jag är nöjd. Vi passade även på att träna platsliggning. Ingen lång utan gick tillbaks innan någon av hundarna gick upp, duktiga va dom.

Islutet provade vi att ställa upp hundarn nu innan utställningen som faktiskt är snart.. De gick ju mindre bra kan jag lova.. Men roligt hade vi, säkerligen hundarna med. Mizti trodde nog jag blivit lite knäpp i huvet och började leka, hon skulle in mellan benen på mig och sätta sig där.. ja jisses vilken syn. Men till slut fick vi nog till det lite iallafall.

Hur som haver hur det nu går på utställningen gör inte så mycket, för Mizti är ändå finast och snyggast i mina ögon. Så är det bara.

Här kommer lite kort för kameran är hittad igen :))


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0