Träff med SötSally

Har vi haft i eftermiddag, så himlans kuligt va det att träffa henne igen. Men gode guuuuuud  va hon hade lagt på sig... sa till Ove att hon såg ut som en labrador... Ni kan ju fatta själva då, nää så får hon absolut inte se ut så nu måste jag se till att göra något åt det.

Iorförsig så kommer hon gå ihop nu när kossorna snart ska ut på bete, men hon måste ju orka springa med :)) Nä de måste ändras på och de e pronto.

Mizti å Sally gick riktigt bra överens, förutom när Sally var närheten av mig å Mizti kom så morrade hon.. busunge, men vad vet hon, jag har ju alltid varit hennes mamma :)) Dom lekte så ini vassen ute på åkern och hade hur roligt som helst.

Va ju bara tvungen och kolla in om Sally hade glömt bort hur man tränade lydnad, men icke de hon va så duttig mammas lilla söthund :))

Ni skulle sett Mizti´s huvud när hon såg alla djur, skrattade så jag höll på att dö. Gick runt hela tiden.. hon såg höns, hästar, katter å får.. himmel å pannkaka va det gick runt i hennes huvud:))

Nu är vi hemma igen efter en skön eftermiddag på landet och jag kan lova att jag har en döööötrött hund, som ligger å släpper allt för midre goooa fisar :(( Nästan så man måste ha gasmask på sig..

Puss å Kram












Kommentarer
Postat av: Sara Wolf

Fina Sally :))

2011-04-21 @ 08:02:33
URL: http://www.easydogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0