Varför..

Ja varför ska man kasta bort sin tid på massa idioter?? Det kan man verkligen undra när världen består av helt underbara människor. Har kastat bort alldeles för mycket tid och energi på ingenting.. Men nu äntligen har jag fått upp mina blå, insett vad som verkligen betyder något av värde här i livet. Det känns helt underbart <3

Denna dagen har varit hur jäkla skön som helst, vaknade typ med tupparna idag. Drack mitt morgonkaffe och kollade datan lite, som varje morgon :) Ut i friska luften med Mizti och tränade lite lydnad på jätteåkern, kuligt och bra gick det med :) Hem å greja ett tag, sen kom en gammal vän till mig som jag inte träffat på allt för länge.. blir så emellanåt, tyvärr. Men nu är det ändring på det med. Vi hade hur mycket som helst att prata om, så tiden gick i rasande för fort takt. Som alltid när man har roligt :))

Stack och handlad lite mat och uteblommor på eftermiddagen, hann även med en liten runda till glasbruket och köpte lite roliga grejer. Där är det vekligen inte svårt att förköpa sig ska jag lova. Hur fina grejer som helst. Blir roligare sen när jag kommit lite längre med inredningen här i vårat nya hus. Jösses va det ska handlas sen :))

Lite senare på eftermiddagen va det träff med Jean och Kimmie, alltid lika roligt. Idag blev det ingen alls träning i skogen för någon av våra hundar för vi mötte en annan schäfer mitt ute i skogen :) Jeans granne gick samma runda som oss, å jisseess va dom lekte och hade roligt alla 3 hundar.

Vi gick ner till en sjö som ligger där mitt iskogen, tänkte va roligt och se i fall Mizti hoppar i och badar. Hon älskar nämligen att hoppa i vattenhålor och sånt i skogarna när hon får chansen. Men nähää blev inte alls så som jag tänkt, för hon hoppade minsann inte ner.. Eller kan de vara för att Demon badade. Vi får se nästa gång då det är lite lugnare hur hon gör. Trodde faktiskt att hon va en liten vattenhund:)

Tyvärr ligger ju kameran inågon låda här... Så det blir inga bilder förrän den är hittad igen. Jäkligt synd att jag inte hade den idag då vi träffade Demon, för han va jäkligt snygg. Han såg precis ut som en varg.

Känns som om jag ska sätta lite fart här igen, men bara en liten stund sen blir det sängen!

Puss å godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0