De här med ny hund....

Är kanske inte de bästa min mamma har gjort tycker jag, men jag kan ju inte låta bli att vara jättenyfiken på söta hunden. Blir hon för närgången på mig så så fräser jag och reser ragg, och tro mig hon backar. Jag tycker allt att jag är en rikig tuffing. Ni fattar ju lilla jag mot en stor schäfer :)) Måste bara berätta om ilskna kattkompisen Demon som är en jätteklump, han tycker nog sämre om Mizti än jag. Han morrar å morrar så fort hon kommer på 10 meters radie, å han låter som en stoooor hund. Tycker ärligt att han är lite väl töntig

Men jag hoppas att vi kan bli vänner snart, och det vet jag att våran mamma vill med :))

Ja, de va det jag ville säga idag, återkommer någon annan dag då jag har nåt vettigt att säga






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0