De va som vi trodde

Yees, man ska alltid lita på sin magkänsla, har gått efter den förr och även denna gång stämde den :))

Vi va på ultraljudet igår och vi frågade vad det va för kön, blir en till flicka <3 Precis som min magkänsla sa. Det va så roligt att se denna lilla tös inne i magen, hon låg där och rörde sig, vinkade och kollade in sina ben :)) Gullunge. Helt fantastikst att man kan se så bra vad som försigår där inne. Man känner ju hur hon grejar och sprattlar där inne, men man vet ju inte vad hon gör.

Allt såg bra ut sa barnmorskan och han sa även att det inte va någon liten bäbis, så man kan ju undra hur stor hon kommer bli innan det är dags för henne att "ploppa ut"

Nu har vi gått halva tiden redan, himmel va fort det har gått. Ibörjan på graviditeten tyckte jag att tiden bara sniglade sig fram. Kanske mycket för att man va orolig över att något skulle hända. Nu bara rinner tiden iväg, knappt så man hinner med.. Sakta i backarna nu ett tag, please!!

Vill bara säga att jag är så oehört glad över min familj, dom är bäst och jag älskar dom över allt annat på denna jord. Även mina underbara vänner, finns inga bättre!!

Ha en bra dag allihopa

Puss å Kram




Kommentarer
Postat av: Sara Wolf

Härligt :))

2011-04-01 @ 21:59:12
URL: http://www.easydogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0