Det här med stora barn

Skrämmer mig lite.. Ewe blir nu 18 år, har haft sällskap nästan ett år med en helt otroligt urgooo kille. Så långt är det jättebra, kan ju inte bli bättre. MEN.. nu har troligtvis Tommy fått fast jobb, han bor hemma än så läge. Klart att han inte vill göra det om han får fast jobb, så nu letar DOM lägenhet. De betyder ju att Ewe med flyttar hemmifrån snart... snyft..

Det gör så ont i mitt mammahjärta och jag vill nog inte riktigt förstå att hon blivit nog gammal och faktiskt vill skaffa eget och egen familj. Jaa mitt hjärta blöder för detta känns inge bra. Vet att många mammor känner så här innan dom  flyttat och de blir bättre sen, men just nu känns de bara fruktansvärt...

Vill nog inte inse att tiden bara flygit iväg, för det har den...18 år bara sådär snabbt.. Känns som igår när jag låg på BB med henne, och ja nu är hon på väg ut ur boet.. Men får väl säga att jag har tur för dom ska hålla sig i Nybro :))

Som tur är har vi ju Filla kvar hemma några år till och den lilla i magen har vi ju jätte, jätte länge. Så egentligen går det ingen nöd på mig, men det kommer bli tomt utan min Ewe de e sak som är säker!!

Nog om detta, har inte tid att sitta här för jag ska ut och träna min underbart fiiiina vovve nu :))

Puss å Kram

Ewe <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0