En liten busa...

Det märks att våran lilla vovve har massor av valpfasoner fortfarande, hon springer och hämtar massor av grejer och lägger sig i hallen i godan ro. Peppar peppar har hon inte tuggat sönder något, förrän det hände igår.... Då tog hon å tuggade sönder sambons mobilladdare..:(( Tror han höll sig för skratt, men som tur va hade han en reserv mobil som han kan använda tills en ny HTC-laddare är inköpt!
På hund å katt fronten är de inge nytt som hänt, så inga framsteg ännu..

Igår tittade typ nästan hela svenska folket på melodifestivalen förutom vi, vi gick en lång kvälllspromenix med hunden och när vi kom hem bäddade vi ner oss i sängen med chips, läsk och en bra film. Ja, jag tyckte den va kanon bra, va Nidde tyckte vet jag inte för han somnade efter en kvart :)) Så där låg jag vaken å kollade film med 2  snarkandes brevid mig, ja en i sängen och en på golvet :))

Fick ett lutsigt mess i natt... ibland blir jag inte klok på folk. Tycker  att denna människa ska ta och krama sitt eget barn i stället för att skriva till mig vad jag ska göra med mina barn. Vet att de barnet  mer behöver kramar och kärlek än mina barn som får det varje dag. Men det är lättare för folk att säga till andra vad dom ska göra, så jag tycker att man ska sopa rent utanför sin egna dörr innan man hoppar på någon annan!!

Filla har beställt söndagsmenyn som består av spagetti och köttfärssås, så nu blir det en runda till affären och sen hem och laga till denna gormemiddagen :))

Innan jag slutar måste jag bara berätta om bäbisen i magen, jag skulle vila lite på soffan innan idag. Låg där och tänkte och filosoferade lite, då sätter bäbben igång med värsta gympapasset där inne. Jag kan inte bekriva med ord vilken underbar härlig känsla det är att känna det, man kan ju inte bli annat än lycklig <3
Pigg som attan blev jag också så jag behövde inte alls vila länge, tack bäbis för det <3

Ta hand om er alla där ute och ha en fortsatt trevlig söndagseftermiddag, för det ska vi ha

Puss å Kram



Kommentarer
Postat av: Anonym

såå sööt :) <3

2011-03-13 @ 18:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0