Ensam träning

Tänkte nu att de va dags att börja träna Mizti och vara lite själv hemma. Så sagt och gjort, jag lämnade henne ensam. Hann inte ens sätta nycklen i låstet förrän hon hoppade på handtaget... Men låste och stod lite längre bort i ett par minuter. Jaa hon hann nog hoppa 159 gånger innan hon slutade och lugnade sig, då gick jag in direkt och gissa om jag hade en megaglad vovve där :)) Oj oj oj va hon pratade och hade sig :)) Hur som helst, mer ensam träning blir det alla gånger med henne.

Idag skickade jag in anmälningsblanketten till NBKs utställning i maj, shit va det ska bli spännande. Kan faktiskt ingenting om just utställning, så det blir mycket intressant. Nu behöver jag ju inte vara så nervös för det är inte jag som ska gå med finvoffsan utan det ska min uppfödare göra :)) Vill gärna kolla hur det går till och så innan jag ger mig på detta. Vem vet man kanske e fast i utställnigar sen :))

Jag måste nog vara den blödigaste och känsligaste mamman som finns för tillfället tror jag. Jag körde Filla till innebandyn i eftermiddag och släppte av henne för att hon sen skulle åka vidare till cupen. Vi kramades och sa hejdå, men va händer jag börjar storböla.. Filla sa: men mamma, jag ska bara vara borta en helg... Jisses, då rann tårarna ännu mer... lite känslig kanske...

Väntar nu på att bästa pojkvännen ska komma hem från stan, han är och hyr film och köper godis till sin gravida, trötta flickvän. Sen blir det myyyys hela kvällen. Fast jag tror, när jag varit ute och kissat vovven och lagt mig ner och kollat 5 minuter på filmen så sover jag...

Natti Natti ha en trevlig fredagskväll

Puss å Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0