Hemma från träningen

Åkte till bästa instruktören Sara idag på förmiddagen för lite träning. Himmel vilken tur jag har som har henne som instruktör, hon kommer alltid med goda råd och tips :))

När vi kom dit tyckte Mizti allt de va lite läskigt med 2 skällande hundar i hundgårdarna och hade full koll på vad som hände runt om kring även när dom hade slutat skälla. Vi gick ner till åkern och Sara "kollade" av Mizti lite grann. Gick förvånadsvärt bra och dom gick jättebra ihop, har inte sett Mizti så med någon annan.

Mest tränade vi fotposition, sitt å ligg och det vi ska träna på mycket, mycket är kamplek i alla miljöer. Mizti fattar inte riktigt va detta med lek är ännu.. Men poletten trillar nog snart ner för hon blir mer och mer på :))

Mizti fick pausa i bilen en stund och Sara tränade sin Wasco, jösses vilket fint ekipage dom två är. Tog ut Mizti en gång till och då va hon mycket lugnare när hon gick förbi hundgrdarna

Så nu blir det ut och leka och kampa som bara den, även ut på åkrar med långlina på och leka:))

Ooppsss va tiden springer iväg, jag måste ini duschen nu och göra mig iordning för rättegången som är i eftermiddag... Ifall jag är nervös??? Som faaaan... faktiskt

Puss å Kram




Kommentarer
Postat av: Sara Wolf

:)) Alltid roligt att kunna hjälpa till !!!

Kram

2011-03-23 @ 13:57:58
URL: http://www.easydogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0