Lite mammasjuk

Idag gick Ewe å jag upp till stan för att handla lite, såklart hade vi Mizti med oss. Jag skulle springa in i 2 affärer, så Ewe passade Mizti utanför. Vad hände.. Jo hunden blev helt tokig, å letade efter mig som bara den. Ewe sa att hon blev hur stark som helst å kunde knappt hålla henne.

När jag kom ut blev hon megaglad och visste nog inte riktigt vart hon skulle ta vägen :))

Det är likadant när Nidde tar ut henne på morgonrundan, då går hon hur fint som helst tills dom kommer några hundra meter från huset, då blir hon som förbytt och bara ska in fort som bara den. Han hinner knappt få av henne kopplet, när han fått det rusar hon in i sovrummet  där jag ligger, hon pussar ihjäl mig nästan :)) GULLEHUNDEN, man kan nästan tro att hon är lite mammig :))

Idag fick Ewe ett riktigt roligt erbjudande, återkommer med det lite senare :)) Kan ge en liten ledtråd.. Det handlar om hund :)) Lovar att jag har en förväntansfull och en liten nervös, samtidigt jätteglad tonåring här:))

Vill bara säga en sak till, shit va livet är härligt!!

Puss å go´natt





Å en bild på "Fule Ture" :D


Kommentarer
Postat av: Jean

Det är så mysigt! Mina hundar är också "mammiga" :D



Låter spännade det där med erbjudande :) Allt som har med hund att göra är bara såå kul! Nu är jag nyfiken:)



Kram

2011-03-24 @ 21:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0