Miljoner saker att göra

Vet inte riktigt vart jag ska börja greja med idag.. Kanske jag bara ska ta en sak i taget, de e nog de bästa. Men då va de ju vilket är viktigast för dagen?? Ja, jag sätter igång med köket, sen går nog det andra av bara farten skulle jag tro, men nu känns de som om jag fastnat lite här vid datan, lätt hänt...

Har redan kört Filla till skolan å varit ute med vovven på morgonpromenix och även hunnit prata med grannen i telen typ i 1 1/2 timme, de ni :))

Måste upp till stan en sväng idag med, för både Ludde å min mamma fyller år i morgon:))

Smarta Ture ligger på köksbordet och drog precis ner en tom 2 liters flaska i Mizi´s huvud, han ser rätt nöjd ut... Hmm, denna tokiga katt han är verkligen MYCKET speciell.

Ikäll blir de träning i ridhuset igen, ska bli döööroligt, så de bloggar jag om sen när vi kommit hem

Puss å Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0