Packa eller träna??

Idag är de packning som står överst på listan... MEN hur roligt är det på en skala?? Ja, sisodär 0.. hade hellre velat träna hund såklart. Klickertränat Mizti inne en stund nu, å shit va roligt det va. Hon va så alert och med hela tiden, så nu kommer jag att kunna packa med ett leende på läpparna. Blir bara roligare och roligare att träna denna underbara hund.

Jag har ju bara haft henne i 3 veckor, glömmer det ibland.. Man vill ju såååå himlans mycket på en gång :)) Men jag är hur nöjd som helst, å Mizti har utvecklats nåt enormt på dessa veckor.

Ja, ja jag ska gå och packa lite nu... Sen i eftermiddag blir det nog lite träning igen :))

Puss å Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0