Paus på bruks

Asså de e då inge roligt att packa... men guuud så skönt när det är klart. Kände att jag behövde en liten paus, så jag å Mizti åkte ner till bruks å tränade lite en stund. Skulle ändå hämta Ewe från skolan, så de passade hur bra som helst, då de ligger jätte nära varandra.

Idag tränade vi på fotgående, inkallning (med koppel dåra) ligg å sitt å från ligg till sitt, kontaktövningar och massa lek å bus. De e så roligt nu när hon börjar bli lite mer "hund"

Man ser oxå att hon har tuffat till sig hemma med katterna...:S

Så idag blev jag riktigt arg på henne, då hon har börjat nafsa i båda katterna och tror att dom är leksaker... de tycker jag inte om. Där får hon allt skärpa till sig damen!

Igår var det ensamträning igen, den gick då minsann inte det minsta bra... Som vanligt hoppade hon på dörren, hoppade upp i Fillas fönster (hon skulle antagligen kolla vart jag tog vägen) då hennes fönster är ut mot vägen, hon hann även med en runda upp på bänken å käkade upp katternas mat.. Men övning ger ju färdighet, så det är bara att träna vidare.

Blir tyvärr inga kort idag, då batterierna dog...:((

Dags att packa igen...

Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0