Roliga hund

Mizti är allt lite rolig, varje morgon väcker hon en. Ioförsig så är de kanonbra, då hon vill ut och morgonkissa (duktig) men om Nidde tar henne och jag sover vidare. Ja då ger hon sig inte förrän jag är uppe iallafall. När jag väl är uppe, då kan vovven gå å lägga sig och typ tugga ben eller bara slappa. Kanske väldigt sällskapssjuk :))

Idag är det strålande sol och redan 3 plusgrader ute, himmel vilken skillnad sen gårdagen. Man märker dirkekt i kroppen att det är sol ute, man blir liksom pigg och de spritter i hela kroppen och energi får man till tusen. Love sol och värme :))

Ska strax fixa till mig lite sen blir de en sväng upp till stan för att inhandla födelsedagspresent till min kära mor som fyllde 61 i onsdags. Så eftermiddagen kommer att spenderas hos mamma å Uffe i Kalmar.

Ha en underbar lördag allihopa

Puss å Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0