Sista utvecklingssamtalet då ja

Men har man stora barn, eller. Har varit på Fillas sista utvecklingssamtal ikväll, tack å lov gick de bra. Inga IG-varningar å inga större påpekningar, förutom hennes egna sovmornar hon lagt tilll med helt själv sisodär två, tre dagar i veckan...

Väcka henne är då inte det lättaste att göra på denna jord... himmel å pannkaka va det är svårt... Antingen blir hon svinsur, eller ligger hon och pratar i sömnen om allt å ingenting. Vet inte riktigt var hon fått det ifrån. Själv är jag inte svårväckt och Ewe hon hoppar ur sängen å är på strålande humör varje morgon. Vi får se hur 3:e barnet blir :))

Har även hunnit med att vara på barnkalas i eftermiddag, trevligt värre å suuuper god tårta.

Skulle träffat en annan schäferägare idag, men tyvärr så gick vi om varandra i denna "jättestad", men tur Facebook finns. Telenr e bytta så nu blir de ingen mer miss. Ser fram emot denna hundträff :))

Hund å katt träningen om ni undrar, går sakta med säkert framåt. Tycker bara att dom ska sluta tönta sig allihopa å bli vänner på stört, för jag vet att dom kommer bli bästisar framöver :))

NattiNatti på er för nu ska jag snart inta soffan, kan säga att jag verkligen har blivit kvällstrött nu för tiden, men det hör väl till antar jag.

Puss å Kram

En av mina duktiga tjejer <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0