Sjusovare

Mizti har allt blivit en liten sjusovare på morgonen, idag vaknade jag minsann före henne :)) Hon blev såklart överlycklig när hennes mamma vaknade och hon har börjat "prata" när jag kliver upp. Får man bli mer sööööt <3

Tycker det allt känns lite tyst här idag, Nidde jobbar, Ewe stack till Tommy igårkväll, Filla å hennes kompis sover, djuren sover... Helgen kommer också bli tyst, Filla å hennes innebandylag ska åka till Jönköping på cup och vara borta hela helgen. Jag tycker inte det är kul när båda barnen är bort samtidigt, blir alldeles för tomt utan nån hemma...

Men oj va kul Filla ska ha, som hon har längtat till denna cup, Lycka till tjejer!!

På dagens schema hoppas jag på hundträning hos min instruktör, om hennes sjuklingar har piggnat till, sen blir det de vanliga plocket och sen blir de att packa några till kartonger.

Ja de e nog bara att sätta fart antar jag, dagarna går ju i en ruskig takt nuförtiden..

Ha de gott där ute

Puss å Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0