Sovmorgon

Japp, de fick jag idag av min lilla vovva :)) Ända till kvart över 8 :)) Drack som vanligt mitt morgonkaffe och sen ut idet helt underbara värdret. Det va inte bara tydligen jag som va ute och promenixade med hund idag, först mötte vi en äldre dam med två mindre vovvar. Den ena hunden skällde på Mizti som bara den, damen berättade att den hade blivit biten av en schäfer när den va liten.

Damen frågade va min hund hette, svarade Mizti och då sa hon att hon skulle säga de namnet ofta så skulle de nog hjälpa tills nästa gång vi syndes :)) Hur gulligt va inte de :))

Mötte även en kastrerad colliehanne, som va hur lekig som helst.  OJ va Mizti blev lycklig.

Summrerar denna morgon till hur underbar som helst och varmt så jag höll på att svettas ihjäl när vi kom hem.

Nu ska jag färga håret på äldsta dottern, sen blir det de vanliga plocket och ut och träna/leka med vovven

Ha en skön och underbar torsdag alla där ute, för de ska vi ha :))

Puss å Kram


Några morgonbilder!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0