Träningen dåra

Hemma från tränigen, som va både rolig och mycket givande. Va mycket trevligt folk med hundar, träffade 2 gamla kurskamrater med som jag inte träffat på länge. Hur kul som helst.

Vi gick in i ridhuset när alla va där, duktiga Mizti kollade läget men va aningen osäker på varför hon skulle vara där när alla dom skulle vara inne samtidigt :)) Jag gjorde ingen stor affär av det, utan tog det i hennes takt. Vi gick ut ett par rundor och gick in sen igen.

Mizti tyckte att hon kunde sitta i dörröppningen och kolla på alla fina vovvar, ja hon satt ganska bra där faktiskt. Vi gick även en kisserunda med Sara å fiiina Wasco, å de gick hur bra som helst.

Kan bara säga att jag är hur nöjd som helst med kvällens träning och nöjd över min duktiga hund <3

Nu blire strax kvällskiss för Mizti och efter det blir det soffan för min del

Natti Natti på er

Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0