Utslagen hjälte

Blev ju en schäfer date ute i skogen, med Jean å hennes Kimmie :)) Vi hade stämt träff och gissa om vovvarna va nyfikna på varandra??? Svaret är JA :)) Vi småpratade lite och hundarna fick sitta ner vid sidan sålänge. Mycket bra träning, båda hundarna skötte sig kanonbra.

Gick en bit in i skogen med kopplade hundar, jag som precis i förmiddags börjat träna me spårlina för att kunna släppa henne.. Jamen hur som helst nångång ska ju vara den första, så jag kopplade loss (nervös va jag) men de behövde jag inte vara för de gick helt galant :))

Milda Matilda va roligt hundarna hade och lekte hur bra ihop som helst. Såklart tränade jag lite emellanåt, kallade in henne med jämna mellanrum. Gick  oxå super :)) Ni kan ju tänka er va glad jag blev :D  Tränade lite fotposition, kul när de va en annan hund med å även de gick kalas :))

Riktigt lyckad å rolig lördagseftermiddag. Tack Jean å Kimmie :)) Ses snart igen ju

Ni som undrar hur det går på Fillas cup, kan jag meddela att dom spelat en match mot Jönköping. Nybro vann med 2-0. Snart ska dom spela sin andra match, hoppas på att det går lika bra :))  Tjejerna har hur roligt som helst, så jag kan tänka mig att hon kommer vara helt slut imorgon när hon kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Jean

Vi har så goa, fina vovvar :)

2011-03-26 @ 22:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0