Barnmorskan

Har jag varit hos idag på morgonen. Kommer så väl ihåg när vi var där och skrev in oss i v.12, i slutet på den inskrivningen fick vi en ny tid och det va just idag den 12 maj. Jag tänkte men shit så långt fram, så va det inte när jag väntade mina andra stora barn. Men oj va fort tiden gick för nu har jag varit där :))

Allt såg bra ut som hade med magen att göra, jag låg precis mellan "magkurvan" hjärtljuden va kanon dom med på lilla Bianca, de slog 150/min. Helt perfekt enligt min barnmorska. Hon va allt lite rolig Bianca för när hon skulle sätta mirkrofonen på magen så spakade hon rätt ini den :)) Busunge redan, eller vad ? :D

Dock va ju inte mitt blodtryck det bästa, eller mitt järnupptag. Båda va väldigt lågt, ändå äter jag redan järntabletter varannan dag. Så nu blir det varje dag och jag som har lite svårt för detta med att svälja tabletter ska upp till apoteket och köpa järn i flytande form.

När jag kom hem från mödravården va inte klockan jättemycket, då gjorde jag nåt som jag nästan aldrig brukar göra.. Jag gick och la mig och sov nån timme.. skönt som attan va det, så nu känns det som jag har fått lite mer energi och inte är såååå trött längre. Ska passa på att städa av och tvätta lite då tänkte jag :)) Barnen är i skolan tills eftermiddag så det är bara jag och hundarna hemma hela dagen.

Blir en vildag för Mizti idag, ska inte träna någonting med henne överhuvudtaget idag. Varken spår eller lydnad, hon ska bara få vara hund hela långa dagen:))  Nu är hon anmäld till en till utställning, den fyllde jag i igår och betalade, man måste ju öva lite inför SSM, hihihiiii

Igår skrev jag om hur underbart det är att bo på  landet, glömde skriva en NEGATIV grej.. De e alla dessa äcklliga FLUGOR.. tror inte det finns någon människa eller nåt djur som gillar dessa bakteriehärdor. För det första så är dom jävligt jobbiga när man sover, sitter och gör nåt. Sen skitar dom ner nåt fruktansvärt oxå.. Hmm, fyyy för flugor säger jag bara.

Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0