Då va kulorna borta

Nu va det ett tag sen sist jag ville säga nåt, men nu har jag nåt fruktansvärt att berätta... Vet ni vad min mamma har gjort med mig idag??? Just de hon har låtit vetten ta bort mina kulor... Vad ska de va bra för tycker jag!
Men mammor brukar ju som oftast ha rätt så det ligger säkerligen något bra idet med, har bara inte kommit på vad riktigt ännu. Har faktiskt ont där bak och väldigt groggy är jag med.

Då ska vi inte snacka om sprutan jag fick innan jag somnade, den mådde jag illa av och spydde lite. Usch och fyyy tur att man bara behöver göra detta en endaste gång.

Har börjat vakna till lite nu såhär på kvällskvisten, lillmamman Ewe har tagit väl hand om mig. Jag har legat i hennes säng så hon har kunnat blinkat åt mig, så inte mina ögon skulle bli jättetorra och konstiga. När jag nästan va vaken så kunde jag inte hålla mig så tyvärr råkade jag kissa ner hennes säng.. Olyckor, ni vet själva hur lätt det händer :))

Måste bara säga att nu när jag går ut och in som jag själv vill så har jag nog allt blivit kungen av Hagnebo, grannkatterna kom och hälsade på mig häromdagen och jag satt uppe på altanstolpen och kollade ner lite på dom och undrade vad dom gjorde här på mitt revir.. Ja sen dess har jag inte sett dom.
Jag tycker livet är alldeles helt underbart, kommer säkert bli ännu härligare nu när jag även är kastrerad. Mammsen hoppades på att jag skulle gå upp lite mer i vikt hörde jag innan jag somnade, men vetten sa  att jag va alldeles perfekt i kroppen och att jag skulle se ut så här som jag gjorde. Tror mammsen har rätt även där, om man nu ser på min tjocka kompis Demon. Min mamma tycker att kastrerade hankatter ska vara lite stora och maffiga. Så vi får väl se hur jag ser ut om ett tag.

Det va allt för denna gången, vi höres :))


Jag när jag var liiiten pytt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0