God Morgon

På er allihopa :)) Här är man uppe med tuppen varit ute med pärlan, druckit kaffe och snart ska jag agera lite taxi och köra barnen till skolorna :)) Sen ska jag greja inne hela dagen.

Igår på träningen fick jag ett tips på hur jag kunde göra för att Mizti ska låta bli både höns och katt, började prova på katten inne igår, och peppar, peppar tycker jag att det är bättre. Hoppas nu bara det håller i sig och inte bara är en tillfällighet. Ska även träna ute bland höns och lamm idag, hoppas hoppas att de hjälper. Vill inte ha en jakthund här :S Men får allt börja med lina på, ska låtsas att hon inte har någon lina på, för förra gången visste hon att hon minsann hade lina på sig och då gick hon som en klocka. Smart hund.. Men mammsen är smartare :))

Dags att dra, hörs senare

Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0