Lovley day

Idag vaknade jag med full energi igen, älskar när jag känner så :)) Upp och drack min vanliga dos av kaffet så jag skulle bli ännu piggare :)) Körde barnen till skolorna, ut på morgonpromenix med hundgänget.

Städat och donat nu på förmiddagen, har även hunnit en runda till Buttetorp där jag mötte upp våran vetrinär som skulle odla lite mjölkprover tills imorgon. Hoppas verkligen att han dyker upp imorgon, de skulle han gjort för en vecka sedan och avhornat ett gäng kalvar, kastrera Fule Ture och nu sa jag även till att han fick ta me sin vaccin och vaccinera Mizti. Så nu håller vi tummarna att han har tid med detta imorgon, våran upptagna vetrinär :))

Nu ska jag snart packa in schäfrarna i bilen och hämta Ewe, sen vidare mot Nybro Brukshundsklubb för lite träning. Ska träna apportering och hoppet idag tänkte jag. Det är faktiskt rätt bra att Ewes skola ligger så nära för då blir det av att man åker dit :))

Efter träningen bli det till att handla lite, ekar visst i kylen igen... Är väldigt sugen på att göra en paj också, så så får det allt bli i eftermiddag. Får passa på när lusten finns :))

Höres sen vetja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0