Lyllos mig

Ibland kan livet vara väldigt motigt och jobbigt, känns helt enkelt bara fruktansvärt. Jag har ju mina krämpor i överkroppen, de har jag nu haft i över 2 år, inte har det blivit bättre.. det går upp och ner med värk och huvudvärk. Men det syns ju inte på mig vad jag lider av, så många tror att henne e då då allt inget fel på. Men när man får be sina barn att öppna läskkorken, pest å pina att skala potatis, inte alls så stark som jag va innan då är det inge roligt..

Men då brukar jag tänka så här, jag har det allt bra trots allt. Det kunde ju varit mycket mycket värre, kunde till och med vara döeende.. Jag har underbara barn, som betyder allt för mig. Fina vänner som jag inte skulle byta ut för allt i världen, har väldigt duktiga hundvänner som jag är stolt över att få träna med.

Jag har stort hus på landet som vi bor i, fullt med mat i kylen, jag har roligt om dagarna och jag är lycklig. Så vad mer kan man begära??

Näääe, inget fattas i mitt liv. Något som ska bli väldigt roligt är att 3:e barnet är på väg. Nu är jag ju inte 17 längre som jag var första gången, så jag tror att det kommer bli en otroligt skillnad på att bli mamma nu och då. Jätteroligt att prova båda delarna, ung mamma och gammal mamma :)) Nu är det inte så att jag ångrar att jag blev mamma så ung som jag va, aldrig i livet för det är det bästa som har hänt. Men nu är man liksom på en annan nivå i livet, så det ska bli väldigt härligt när förlossningen är över :)) För den skrämmer mig allt lite.. Ju äldre man blir desto fegare blir man..

Man kan verkligen säga att jag är lycklig lottad människa iallafall även att man har sina krämpor:))

Love my life

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad härligt det låter Anna :) Men vaddå "gammal mamma"? Det heter "erfaren" :P

2011-05-13 @ 21:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0