Mysfredag

Idag har de varit en riktig mysfredag trots motgångarna på Ewes och Tommys van som inte gick igång idag när det va sista dagen på ombesiktningen.. Men Ewe har en bilkunnig pappa som hon ringde till å ha ryckte ut, dom grejade några timmar och tillslut så gick den igång igen. Så besiktningen får vänta lite till.

Fillas blogg som jag skrev om igår, den anonyma som skriver elaka kommentarer skrev ett väldigt elakt inlägg igår kväll, där det stod att hon hoppades på att Fillas mamma skulle få missfall så att det inte föds fler som Felicia. Jag fattar inte hur man kan vara så grym och elak mot en annan människa. Man fostrar väl för fasiken sina barn till att inte säga och skriva så till andra människor. Det gör jag iallafall. Men i detta fallet så är det nog inte flickan det är fel på utan uppfostran och hemmiljön snarare skulle jag tro.. Ledsamt är det och det gör väldigt ont i ens mammahjärta..

Nog om tråkigheterna, för även om det låter som om vi inte har haft någon mysfredag så har vi haft det. Ewe och jag va ute och tränade hund på eftermiddagen, jag hade en väldigt taggad hund ska jag lova. Det är riktigt roligt :)) Ewe och Tellan är ju hur gulliga och duktiga ihop som helst. Man ser verkligen hur dom vuxit samman på denna korta tid.

Lite senare på eftermiddagen så droppade de in några till ungdommar och huset va fullt, vi grillade och jag hade handlat årets först nypotatis som va hur mummsigt som helst. Efter det blev det kubbspel, och såklart så vann mitt lag :)) Tjohooo va vi äger på kubb

Så nu på kvällskvisten känner jag mig väldans trött och sängen känns väldigt lockande. Filla och hennes kompis har dragit på fest, Ewe  och Tommy kollar tv:n och dom andra har åkt hem.

Natti Natti, sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0