Myys lördag

Denna lördagen har då varit helt  outstanding, sov lite ovanligt länge idag. Hm, ja jag va faktiskt uppe vid 6 och släppte ut pärlan i rastgården, sen gick vi och la oss igen och trynade ikapp några timmar till :)

Klev upp och grejade iordning de vanliga, tog med Ewe och Tellan på en långprommis i  de fina vädret. Sen va det dags att polera pärlan lite inför morgondagen, ni kan då bara inte fatta hur jäkla nervös jag är inför det. Men som tur är har jag 2 säkra kort med mig :)) Känns genast mycket tryggare och aningen lugnare kan jag vara,  men ändå... fyyy sören va jag är nervös.. Men jag tror inte jag är ensam om att vara det, eller hur Jean? :))

Middagen bestod idag av grillspett, råstekt potatis och beasåa. Hur smarrigt som helst vill jag lova. Middagsbordet idag va fullsatt och det gillar jag väldigt mycket, då är livet verkligen på topp.

Kvällen har vi tillbringat ute och spelat kubb. Killarna mot tjejerna, gissa vem som vann??  Jajjamen vi brudar såklart :))

Nu ska jag ta och kolla vad jag ska ha på mig för kläder inorgon.. Inte de lättaste faktiskt, så då e de bäst att leta fram det nu ikväll, blir ändå en tidig morgon imorgon. Hoppas jag kan sova lite inatt iallafall, de e jag ju inte så säker på..  Filmtajm på ge nu, en riktig skräckis ska vi se :))

NattiNatti

Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0