Nybro Marknad

Idag är det en stor dag här i Nybban, marknaden har kommit till lilla byn :)) Men det blir inget av för min del i år, min energi är kvar idag med så det är bara till att vara hemma å greja. Man får allt passa på. Har typ 100 tvättmaskiner som behövs tvättas, kanske aningen överdrivet.. men en jäkla massa tvätt är det å idag är det helt underbart väder igen, tvättväder faktiskt.

Har precis varit ute med alla vovvar på promenix, Ewe å Tommy följde givetis med och hundarna hade roligt som bara den :)) Så nu ska ungdommarna iväg till stan och jag gamlingen är kvar med hundarna och fortsätter städa :)) Ska upp till stan en sväng sen på eftermiddagen då jag ska in en blixvisit på Jysk och kolla om det finns nåt jag vill ha, fattas en massa här så att det ska bli riktigt bra och mysigt.

Hörs sen efter sökträningen :))

Ha en härlig dag alla bloggläsare för det ska nämligen jag ha

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0