OMG

Oh my gooood vilken energi jag haft hela långa dagen idag, önskade att alla dagar var fyllda med det. Tyvärr är det ju inte så, dels har jag ju min skada som aldrig går över.. Känns som om man har lärt sig leva med smärtan, men jag är ju verkligen inte densamma Anna som för 5 år sen. Det kan kännas väldigt tragiskt. Förr orkade man hur mycket som helst, grejade som fanken och donade. Nu är det underbart att få ha en enda sån dag någon gång ibland, man känner att man har energi.

Nu är det ju inte så att jag inte gör något dom andra dagarna då jag är lite mer off, utan då görs ju givetvis dom sakerna som måste göras, men absolut inge mera och lite långsammare går det allt med.

Tröttare än vanligt är jag med nu för även att jag glömmer bort att jag är gravid emellanåt så är jag ju faktiskt det, å är redan i V.25.. shit va tiden springer iväg. Idag vid middagsbordet så sa Ewe att hon ville att lilla "Bianca" skulle komma snart för hon längtade efter henne. Nää inte ännu sa jag, jag har inte riktigt tid med det ännu, har en massa som jag måste göra innan hon får ploppa ut :))

Har grejat och fart som bara den idag, Ewe å jag va på NBK i eftermiddag och jag tränade voffsan en stund, hon va på topphumör hon med, hon skötte sig som en klocka. Tränade hopp över hinder, som gick ganska bra men hon måste sitta rätt så nära ännu för att inte fuska till det :)) Apporteringen gick bra och så tränade jag ligg under gång, det gick sketabra:)) Nu har hon fattat att hon ska ligga kvar medans jag går iväg, hon fuskade till det lite när jag gick tillbaka och satte sig upp innan jag hade sagt till henne. Men hon fixade det och då slutade jag när det gick som bäst :)) Nöjd över träningen.

Så nu ikväll tog jag mig ett välförtjänt varmt skumbad och hade lite skönhetsvård, kan lova att jag känner mig som en ny människa nu :))

Ska bara vänta på att klockan blir halv 10 för då ska jag hämta Filla på stan, hon har dans med skolan. Sen är det jag som däckar i soffan ovaggat :))

Härlig helg blir detta, hela familjen ska vara hemma HELA helgen. Imorgonkväll är det sök med tjejerna och på lördag är det träning hos Anette som ska bli jätteroligt. Ja ni bara hör ju vilken toppenhelg detta  kommer bli

Nu ut med hundligan :))

NattiNatti alla underbara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0