Systemkamera

Jihaaaaa igår fick jag en systemkamera, gissa om jag e lycklig :)) Så jäkla najs, nu ska de fotas som bara den så fort jag vet hur man gör med alla knappar också. Men det e nog inte så svårt bara man börjar pilla lite på den. Den är verkligen jättefin och hur bra som helst. Det bästa är att den inte är så stor och tung, passar mig alldeles utmärkt, jag och mina onda händer.

Igår eftermiddag va schäferligan på brukshundsklubben och tränade, gick kanon för allihopa tyckte jag. Apporteringen?? Jaa den gick väl inte alls kanon, men vi tränar vidare på detta. Ska leta fram min egna idag med så vi även kan öva hemma i köket i lugn och ro. Fattar inte varför hon har börjat tycka den e så jäkla äcklig..

Det är ju fredag idag och det betyder härlig helg med alla samlade i familjen, det är dom bästa helgerna som finns. Tommy kom hem igår så nu är alla på plats :))

En riktig hundhelg kommer det oxå att bli, imorgon är det spår hos bästa uppfödaren och söndag är det sök med bästa instruktörerna, ni bara hör ju själva hur toppenhärligt detta låter, å fint väder har jag hört att det oxå ska bli :))

Hörs sen, tvättmaskinen är klar och ropar på mig nu :))


Full fart på Pärlan



Kvällspromenix



Söööta Tellan



Finingar


Kommentarer
Postat av: Jean

Åh va avis jag blir på din helg..Hatar dessa trista jobbarhelger :((( Har visst valt fel yrke..:)

Men vilka fina bilder du har tagit!



Kram kram

2011-05-20 @ 12:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0