Trött, mätt å belåten

Kan man säga att jag är nu utan att överdriva en smula :)) Har varit himlans duttig idag om jag får säga de själv :))

Träningen gick kalas förutom apporteringen...:S Men den övar vi vidare på, pärlan har fått för sig att inte hålla den kvar i munnen... Hon tycker typ den är superäcklig ser det ut som. Kommer ihåg att Sally va likadan när jag tränade på det med henne. Men rätt som de va så va hon hur duktig som helst och vi fick 10:or på tävlingarna :)) Träna träna apportering blir det nu framöver

Hoppet va supersnyggt idag, testa sätta upp en ribba till och lämnade henne längre bort än va jag gjort innan, ställde mig såklart på andra sidan och kallar in och hon hoppar och sätter sig klockrent brevid :)) Stolt som en tupp blev jag och där slutade vi med den övningen även att det är svårt att sluta när det går bra.

Ställandet gick bra och läggandet gick också över förväntan jämfört med igår, då hon typ glöm hur man ligger ner..;) Men tränade lite ligg igår kväll och det visade sig verkligen idag :)) Vet att jag inte ska träna både och samtidigt men jag skulle ju bara prova :))

Maten och efterrätten blev smarrigt värre  så nu kan jag bara koppla av resten av kvällen, tycker jag faktiskt att jag är värd efter denna härliga dag.

Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Emma-Matilda

Hur ser du på det förflutna? Klicka in och skriv din åsikt :)

2011-05-18 @ 19:08:43
URL: http://www.emmamatilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0